marți, 4 mai 2010

PAGUBITII DIN BULGARIA


7 masini ciordite in Bulgaria de 1 mai...pagubitii...romanii off course. Nu ma bucur de raul altuia si nici nu despic firu' in patru daca au avut sau nu asigurare, dar pot sa-mi fac o idee despre cum au vazut alti conationali stirea. Zici ca s-au vorbit sa reactioneze intr-o singur fel, adica prin bucurie si ioc compasiune. Poate ati vazut comentariile din subsolul articolelor online si imi veti da dreptate. "Sa moara capra vecinului" tine loc de orice reactie mai ales cand "loviti" de soarta sunt edili sau oameni cu "cascaval" plecati la bronzat in strainataturi. Nu le plang nici eu de mila, dar ma pun in locul lor si sincer nu stiu ce as fi facut intr-o situatie similara. Decat sa facem haz de necaz in mod grotesc si plin de penibil mai bine mergem sa cautam masina primarului de la Clejani. Da 10.000 de euroi recompensa.

6 comentarii:

  1. ha ha ha. Am vorbit cu el azi si era chiar suparat. Auzi: "cum sa-mi inscenez furtul, ca daca intentionam sa fac asta, imi asiguram masina!". Si pe buna dreptate! Auzisem faza cu furatul masinilor romanilor de pe litoralul bulgaresc, dar sa i se intample tocmai primarului din Clejani, aaaah, mana cereasca :)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mana cereasca sau mana criminala? Oricum...la o asa masina asigurarea stiu ca e inclusa, poate ma insel. Dar sa nu-ti faci tu Casco, ditai primarul, la o masina de lux? Dubios de imprudent.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca masina o fi fost primita cadou, se mai uita omul la casco. "Calu de dar nu se cauta la dinti...":D

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru 10 000 de euro nici nu o scot din ascunzatoare. Mai bine ii dau foc :))
    Cum se numeste ala de isi cumpara o masina bengoasa de 60 000 de euro si nu da 2000 pe asiguare??? Va spun eu. Florin Nidelea.
    Daca e asa de prost de ce nu si-a inmatriculat masina in Bulgaria, ca nu i-o mai fura neamul lui Asparuhov. Bulgarii nu fura masini cu numere bulgaresti ca isi imagineaza ca sunt masini la second-hand cumparate de fraierii din romania. Eu de ce credeti ca am numere bulgarest la masina? Ca nu ma numesc Nidelea, na!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bai, copii, si- a gasit masina :))) I-au gasit-o politistii bulgari care, de altfel, n-au primit nicio recompensa! Poftiti :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Cica ar fi decartat 5.000 de euroi politiei bulgare. Doamne, apara si pazeste, in ce tara traim!

    RăspundețiȘtergere

comenteaza