joi, 6 mai 2010

SUFLET DE MAIDANEZ


S-au inmultit teribil haitele de caini la mine in cartier si stiu ca trebuie facut ceva, devin periculosi. Recunosc le mai dau de mancare, nu ma lasa sufletul. Una dintre catele a dormit o vreme lipita de usa mea, stia ca primeste resturi de mancare. I-am spus "Fetita", e roscata cu o privire ce ar putea induiosa chiar si pe cei care nu iubesc animalele. Recent a fatat...6 catelusi, 4 albi si doi negri, in usa vecinei de la etajul urmator. Mare taraboi a iesit atunci, dar a avut noroc "Fetita". Femeia de serviciu a luat o cutie din carton, a adunat puii si i-a dus intr-un loc sigur, in vecinatatea blocului. Ii vizitez zilnic, sunt sanatosi si nu duc lipsa nici de atentie si nici de afectiune. O alta catea, sta si ea sa fete si oricat de mult m-as bucura, stiu ca gasca maidaneza va spori numeric in doar cateva saptamani. Nu sunt de acord cu eutanasierea, poate doar in cazul cainilor prea bolnavi sau prea batrani, totusi ceva trebuie facut si urgent. In Giurgiu, niciodata nu s-a acordat o atentie prea mare problemei, orasul fiind deja vestit pentru sintagma "se aud cainii urland in Giurgiu". Cu covrigi in coada nu umbla niciun comunitar...deci sugerez alocarea de fonduri serioase pentru sterilizarea cainilor fara stapan, asta daca vrem sa mai avem curajul sa iesim seara la o plimbare, in siguranta.

9 comentarii:

  1. Unde sa iesim la plimbare?
    Ca sa vedem niste verdeata si o apa curgatoare?
    -Sau poate sa admiram nuantele de bitum asortate la bancutele cacanii strategic amplasate sa nu ne loveasca vreo masina?!
    Doamne fereste!
    PS: Astept sugestii, chiar cu tot cu imaginatie fortata..

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate, nu avem nici unde si nici ce vedea. Dar cum alta solutie nu prea se intrevede, nici in casa nu pot sta forever.

    RăspundețiȘtergere
  3. My Self, pentru mine e un subiect delicat. De mica imi imaginam ca o sa fiu in stare sa adun in casa mea toti cainii abandonati din lumea asta. Am dus acasa, copil fiind, nenumarati patrupezi care "zburau" precum veneau. Asta m-a descurajat. As vrea ca Dumnezeu sa demonstreze ca exista incepand cu fiintele acestea care s-ar putea sa fie propriile noastre suflete... Ce pot sa fac eu? Nici macar sa militez impotriva proiectului de lege. Ii mangai pe toti care-mi ies in cale, ii hranesc, le cer iertare pentru neputinta mea si ma rog in continuare sa se infiinteze o Asociatie care chiar sa-i ajute, nu doar sa bage banii in buzunar.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si noi, oamenii, suntem multi, ne muscam si ne mancam intre noi, credem ca ni se cuvine totul si ca"oasele"sunt pentru noi fara sa ne gandim la altii. Ca si rasa, ucidem, furam, jignim si continuam sa latram fara a avea ceva de spus si totusi nu s-a pus problema unei solutii radicale. Mi-as dori sa pot face ceva pentru aceste animale, dar nu simt decat o mare durere si speranta ca cineva poate.

    RăspundețiȘtergere
  5. My Self, pofteste la o leapsa, pe www.bloguluibobo.blogspot.com.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu vorbiti despre caini ca-mi amintiti de catelusa mea Suzi, de care m-am despartit in urma cu cateva luni. Suzi este acum in raiul cateilor si alearga libera pe o campie nesfarsita fara teama ca cineva o va eutanasia sau o va steriliza. Doar in vis ne mai intalnim.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum ar fi Giurgiu sa primeasca Leapsa!?
    Pai ar fi asa: Sa-mi pastrez Cainii, sa-mi pastrez maidanezii, sa torn un asfalt, sa-mi mai fac o sucursala bancara, sa-mi amplasez niste bancute, precum si sa mai fac un Colegiu superior de bagatori in seama, unde sa aprofundeze circuitul autohton al spagii.
    Sa creez un loc de munca prost platit, sa mai hranesc niste ipocriti, sa construiesc un bordel sa nu se mai chinuiasca saracele nevinovate:))sa fac o televiziune pentru adevaratii mediocrii, dar imi doresc si sa construiesc in aer liber un ring impozant de box pentru pasionatii politicii giurgiuvene. Atat pentru pioni, nebuni,cat si pentru regi inchipuiti.
    Ce crezi autorule, ma poti completa?
    10 doleante am "sa moara copilasii mei" si cred ca mai puteam aduga. Dar asta e o Leapsa la Oha..la o Susa asa! O Leapsa ca sa arat ca si Eu Pot. Vorba aia, la cati locuitori am... mai scot si 100 si nu impresionez pe nimeni!
    Ps Poate la aia care vor sa ma sarute, in zona mea preferata

    RăspundețiȘtergere
  8. Aveti mare dreptate, unde mai putem iesi la o plimbare, sa fie multa verdeata, aer curat...dar fara cainii maidanezi.
    Pana la urma sunt si ei un suflet.

    RăspundețiȘtergere
  9. Este adevarat ca iubim animalele, maidanezii,dar cand iesim la plimbare,in parc de fiecare data trebuie sa ne ferim de maidanezi.

    RăspundețiȘtergere

comenteaza